از میز اداری در فضاهای کاری و دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. میز اداری جزو المان های اصلی یک محیط کار به حساب می آید که از تاثیر زیادی بر روی نظم و ترتیب کار و سازماندهی مدارک و پرونده ها را برخوردار است. برای انتخاب میز ها چند نکته را رعایت کنید زیرا میز اداری وسیله ای نیست که برای مدت زمان کوتاهی استفاده شود همانطور که می دانید از این میز برای مدت زمان طولانی استفاده می شود پس در انتخاب طرح و اندازه آن بسیار دقت نمایید. حین خرید جنس چوب آن را نیز در نظر بگیرید. 
میز مدیریت:
میز مدیریت یکی از مهم ترین عامل در المان اداری می باشد. در طراحی دکوراسیون های داخلی شرکت ها انتخاب نمودن لوازم اداری مناسب همانند میز مدیریت خوب و استاندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بخش مدیریت یکی از مهم ترین  قسمت های شرکت ها به حساب می آید. با دقت بر اهمیت قسمت مدیریت طراحی دکوراسیون آن باید با دیگر بخش ها فرق کند و حین ورود به این قسمت اولین چیزی که توجه تان را جلب می نماید میز مدیریت است. 
میز کنفرانس:
از میز کنفرانس در اتاق های کنفرانس، مذاکره و گفتگو استفاده می شود. اتاق کنفرانس از قسمت های مهم فضای اداری و شرکت ها به حساب می آید. به همین خاطر طراحی دکوراسیون داخلی این بخش نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. میز کنفرانس یکی از تجهیزات اصلی اتاق های مذاکره و یا گفتگو می باشد. چگونگی طراحی و ساخت آن ها تاثیرات زیادی را بر روی زیبایی و یا گیرایی اتاق کنفرانس را برخوردار است. برای ساخت میز کنفرانس از رنگ ها و متریال های به خصوصی استفاده می شود و میز کنفرانس را از شکل خشک و بی روح بیرون می نماید. همینطور طرح های گوناگون میز کنفرانس دست افراد را برای انتخابشان آزاد گذاشته است.
میز کارمندی:
از میز کارمندی در فضاهای کاری و دفتر ها استفاده می شود و جزو لوازمی است که کارمندان بشتر از یک سوم از ساعت روز با آن را سر و کار دارند. میز کارمندی جزو المان های اصلی محیط کار به حساب می آیند که تا حدود بسیار زیادی بر روی نظم و ترتیب کار ها و سازماندهی مدرک ها و پرونده ها را برخوردار است. اما آن را باید با رعایت برخی نکات انتخاب کنید. از آنجایی که قرار نیست از میز کارمندی برای مدت زمان کوتاهی استفاده کنید باید زمان خرید از همه ی جوانب آن را بسنجید تا میز کارمندی مناسب با دفتر یا شرکت خود را برای کارمندان خریداری نمایید.